dinsdag 24 juli 2012

Wand open

Afgelopen donderdag is de morfine stopgezet en de pomp weggehaald, ik had nauwelijks meer pijn aan mijn mond, ik kon het redden met waterijsjes en paracetamol.

Gisteren is dan eindelijk om elf uur de wand open gegaan, dit was heel erg fijn. Mijn moeder geknuffeld en het cadeau van Coby opengemaakt. Ik mag nu ook weer chocola, helaas is mijn smaak een beetje veranderd en vond ik het broodje pasta niet echt lekker. In de middag twee uren lang naar buiten geweest. Toen weer naar binnen en lekker in bad. Ondertussen was mijn vriend Tom met zijn vader aangekomen. Na het bad weer met zijn allen naar buiten. Om 17:15 weer naar binnen om te eten, mijn eten vond ik nog niet zo smaken. Daarna Tom ingemaakt met levensweg en daarna naar de daktuin gegaan. Daar heb ik gepoold en gewonnen van Tom. Daarna gingen Tom en zijn vader naar huis en ik ging terug naar mijn kamer. Deze dag is voorbij gevlogen, nu de volgende stap,  naar huis!

2 opmerkingen:

  1. Man wat gaat het goed!Helemaal geweldig, wat heerlijk dat je gisteren zo genoten hebt!Dan vliegt de dag wel om ja, en gewonnen met levensweg! Arme Tom, was er zo van overtuigt dat hij de winnaar zou worden, nou vandaag zal je ook wel hebben genoten mooi weer en goede berichten! Ik zal de chocolade gan opzoeken in Hoogland! Fijn hoor

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Leron,

    Morgen, morgen,
    mag je weer naar huis toe,
    mag je weer naar huis toe,
    hiep hoi

    morgen morgen
    mag je weer naar huis toe,
    mag je weer naar huis toe
    hiep hoi

    alle vlaggen hangen uit
    Tinka blaft tis geen geluid
    taart op tafel, 't hoort erbij
    want Leron die komt thuis!

    morgen morgen
    mag je weer naar huis toe,
    mag je weer naar huis toe
    hiep hoi
    Dit liedje mag je de hele dag zingen op de wijs van Bijna bijna bijna 5 december!

    Oh wat zal jij ongeduldig en zenuwachtig zijn kan ik me zo voorstellen, Tinka weer zien, man dat is toch heerlijk en zoveel vroeger dan gedacht. Ik ben zo blij voor je!

    Een dag ook vol afscheid, heb je nog kinderen ontmoet die een maatje van je waren? Lijkt me wel lastig door de wand! Jongen ga genieten van deze dag, laat alles over je heen komen. Ik kan me voorstellen dat er nog wel wat controles zullen komen en probeer te rusten zodat je zoveel mogelijk energie spaart voor morgen. Kanjer, je hebt het dan maar mooi gedaan! En hoe, je mag trots zijn op jezelf! Hele dikke knuffel uit Hoogland en een hele grote lik van Kwispel!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen