zaterdag 9 juni 2012

onverwachtse opname

Afgelopen donderdag is bij mij thuis en op de school de webchair geïnstaleerd. De webchair is een stoel met een beeldscherm waarop de klas mij kan zien. Op het beeldscherm zit een camera die ik kan bewegen, zodat ik de klas kan zien. Thuis heb ik een macbook waarmee ik verbinding kan maken met de webchair en zo de les kan volgen. Net zoiets als skype. Ik heb na het installeren contact gehad met de klas, dit was vreemd maar leuk. Het is net alsof je echt in de klas zit.

Tot een paar dagen geleden heb ik nauwelijks last gehad van bijwerkingen van de chemokuur, mijn haar begint al wel uit te vallen. Gisteravond was het raak. Ik had sinds eergister al wat koorts en last van mijn keel. Gisterochtend had ik 38.4, toen ik de kuur gehad had die ochtend was mijn temperatuur 37.6. Normaal gesproken word ik opgenomend bij een temperatuur van 38.5 Dit was na de kuur niet meer zo dus mocht ik gelukkig naar huis. Gisteravond was het echter 39 en moest ik toch komen voor opname. 22.20 reden we richting UMCG en 01.00 lag ik eindelijk op de afdeling.

Ze hebben twee keer in mijn vinger geprikt voor bloed en het lijkt erop dat ik een bacterie heb opgelopen. Ik moet nu een antibioticakuur, maar ik weet niet voor hoe lang. Verder ben ik nu best wel moe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten