dinsdag 7 augustus 2012

Thuis

Ik heb al een tijdje niet geschreven op mijn blog, maar hier weer een update.

Woensdag 25-7 was ik samen met mijn vader druk bezig om alles in te pakken, ondertussen zijn we nog op het helidek wezen kijken, daar hadden we een heel mooi uitzicht. 's Middags zijn we nog naar een park geweest, hier hadden ze een plas met een fontein en een hertenkamp. 's Avonds kwam mijn moeder met de auto en hebben ouders samen alvast de meeste spullen naar de auto gebracht, wat een troep had ik meegenomen.

Donderdag 26-7 was ik 8:30 wakker, gauw de laatste onderzoeken, de medicijnen en de laatste spullen inpakken, en daarna wachten op mijn ouders. Die hadden niet echt haast maar uiteindelijk waren ze er rond 10:30. Dan nog de laatste gesprekken en alles, uiteindelijk om 11:30 in de auto.
Na een lange rit om 13:30 weer thuis, mijn zus had een spandoek en ballonnen opgehangen, door de warmte knapten er wel steeds ballonnen, dan hoorden we steeds geknal. In de middag nog lekker buiten gezeten en 's avonds geslapen in mijn eigen bed.

In het weekend 27-7 tot 29-7 begonnen mijn handen en voeten zeer te doen. Daardoor kon ik geen blog meer schrijven. Ook had ik last van pijnlijke verkleuringen op mijn lichaam.

Maandag 30-7 moest ik naar de poli, daar hebben ze me nagekeken en bloed afgenomen, dat was verder allemaal goed.

Dinsdag 31-7 is niks bijzonders gebeurd.

Woensdag 1-8 had ik een slechte dag, ik had last van mijn rechter onderarm waardoor ik mijn rechterhand nauwelijks kon draaien, in de loop van de dag werd dat steeds erger en kreeg ik ook last van mijn linker onderarm. 's Avonds moest ik volgens afspraak weer naar het ziekenhuis voor 1 nacht omdat de volgende dag om acht uur mijn hickman-katheter verwijderd zou worden. In het ziekenhuis kon ik van de pijn mijn beide handen niet meer draaien, de 29 kaarten die er lagen moest mijn moeder dus maar openmaken. In het ziekenhuis heb ik pijnstilling gehad waardoor de pijn iets afzakte.

Donderdag 2-8 werd ik om zes uur gewekt, en om 8:30 ging ik onder het mes. Vanwege de verkleuring namen ze ook twee huidbiopten af, ook deden ze gelijk een beenmerg- en lumbaalpunctie. De uitslag van de puncties was goed. Om 14:00 gingen we weer naar huis.

Vrijdag 3-8 had ik een goede dag, mijn oma en tante kwamen op bezoek en de pijn aan mijn handen en voeten en de huid nam af.

Zaterdag 4-8 stond ik op met koorts, en die had ik na een uur nog, daarom het ziekenhuis gebeld, die stuurde ons naar het UMCG om bloed te laten prikken. Onderweg naar UMCG knapte ik toch wel weer op en was de koorts ook weg. Na 5 uur gezeten te hebben konden we eindelijk naar huis, met de mededeling dat we maandag misschien wel in Leiden zouden worden opgenomen na het poligesprek.

Zondag 5-8 had ik weer een goede dag, de pijn aan mijn handen en voeten was weg.

Maandag 6-8 moesten we weer naar de poli in Leiden. Ik voelde me een stuk beter dan zaterdag en hoefde gelukkig ook niet opgenomen te worden.

Vandaag 7-8 is Tom langs geweest, dat was wel gezellig.

13 opmerkingen:

  1. Hallo Leron,

    wat fijn dat je maandag weer mee naar huis mocht, gelukkig!

    Ik ben ook weer in ons eigen huisje na twee dagen genoten te hebben van de kleintjes. We zijn met ze naar het strand geweest en hebben daar 's avonds ook gegeten, naar een waterspeelplaats en naar een ijsboerderij geweest. Daar lag een koe te bevallen, Maartje wilde dat wel zien maar zolang konden we helaas niet blijven. Guus wilde enkel naar de tractoren om te kijken, is hij helemaal verzot op. Nee ik hoef geen luxe en verre vakanties, dit was zo fijn! Ik hoop dat jij dit jaar ook nog even weg kan, maar voorlopig al heel blij zijn met het feit dat je weer thuis blijft en dat dat zo blijft!

    Fijn dat Thom langs komt, weer levensweg gespeeld? En heb je al je nieuwe boeken moeten aanschaffen? Elk jaar weer zo spannend en vonden de meiden het zo leuk om na een maand of twee over diezelfde boeken met afschuw te praten, haha. Nieuwe agenda en schriften, en dan moesten het wel de duurste zijn, nou echt niet een paar dure en verder goedkope hoor. En boos dat ze dan waren!

    Nou jongen, sterkte en als je zin hebt om een uitdaging voor me te bedenken, je weet het: Ik vind het alleen maar leuk!

    groetjes Coby!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Leron,


    GRRRRRRRRRRRRRRR, nou dacht je net dat het wat beter ging! Ik vind het zo rot voor je!

    Wij kregen pas geleden een boekje, Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft.

    Toen de kleine mol op een dag zijn kop boven de aarde stak om te kijken of de zon al op was gebeurde het:
    Het was rond en bruin en het zag er een beetje uit als een worst en wat nog het ergste was, het kwam precies op zijn kop terecht.
    `
    `Wel hier en gunter!´ riep de kleine mol. `wie heeft er op mijn kop gepoept?`maar omdat hij zo bijziend was kon hij niemand ontdekken.

    Heb jij op mijn kop gepoept?, vroeg kleine mol aan de duif die net voorbij vloog
    Ik? Nee, hoezo? Ik doe dat zo!” antwoordde de duif.
    En PLETS, daar kletste een witte, natte kledder vlak naast kleine mol op de grond. Zijn rechter achterpoot zat vol met witte spetters.

    Heb jij op mijn kop gepoept? Vroeg kleine mol aan het paard dat liep te grazen.
    Ik? Nee, hoezo? Ik doe dat zo! antwoordde het paard.
    En PLOFPLOFPLOF, daar vielen 5 paardenvijgen rakelings langs de kleine mol op de grond. Hij was diep onder de indruk.

    Heb jij op mijn kop gepoept? Vroeg kleine mol aan de haas.
    Ik? Nee, hoezo? Ik doe dat zo! Antwoordde de haas.
    En RATATATA, daar vlogen vijftien knikkerkeuteltjes om de kleine mol zijn oren. Hij kon nog net opzij springen.

    Heb jij op mijn kop gepoept? Vroeg kleine mol aan de geit, die een beetje voor zich uit stond te dromen.
    Ik? Nee, hoezo? Ik doe dat zo! Antwoordde de geit.
    En PLOKKERDEPLOK, daar stuiterden een heleboel kandijkleurige klontjes in het gras. De kleine mol vond ze er eigenlijk wel lekker uitzien.


    Omdat ik met twee vingers type doe ik morgen de rest, haha. Sterkte vandaag!

    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Leron.

    nou de nacht zit er alweer op nog een paar uurtjes en je mag weer naar huis! Hier komt het vervolg:

    Heb jij op mijn kop gepoept? vroeg kleine mol aan de koe, die lag te herkauwen.
    Ik? Nee, hoezo? Ik doe dat zo! antwoordde de koe.
    En FFFFFLATSSSSS, daar kledderde een grote, bruingroene koeienvla naast de kleine mol in het gras. Hij was blij, dat hij DIE niet op zijn kop had gekregen.


    Heb jij op mijn kop gepoept? vroeg kleine mol aan het vette varken
    Ik? Nee, hoezo? Ik doe dat zo! antwoordde het varken.
    En FLOPS, daar floepte een zacht bruin hoopje op de grond. De kleine mol moest zijn neus stevig dichtknijpen.


    Hebben jullie op mijn kop ge...., wilde hij net weer vragen, maar toen hij wat dichterbij kwam, zag hij alleen twee dikke, zwarte bromvliegen die zaten te eten
    Eindelijkiemand die me kan helpen dacht de kleine mol. Wie heeft er op mijn kop gepoept? vroeg hij vlug.
    Even stilzitten dan, bromden de vliegen. En even later: Kan niet missen- datwas een hond!


    Eindelijk wist kleine mol wie er op zijn kop gepoept had-Bullebak, de hond van de slager!

    Bliksemsnel klom de kleine mol op Bullebaks hok...
    En pling daar landde een klein zwart worstje boven op de hondenkop.

    Volmaakt tevreden verdween kleine mol weer in de aarde.

    Zo, leuk he? Ik vind het tenminste erg leuk, al die poep dingen.

    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Leron,

    we gingen vanmorgen vroeg de deur uit en zijn er net weer in. Toch even een berichtje aan jou om te zeggen hoe erg ik het vind van Delano. Weer een kanjer verloren, moet erg zwaar voor je zijn! Zeker nu je weer zo zwaar onder de medicatie zit!

    Vandaag geen verhaaltje of zo, ben erg moe dus hou ik het kort! Leron je bent een kanjer, ik heb respect voor je!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Leron,

    zo allbei gisteren een leuke dag gehad! Jij shoppen in Groningen en ik in Grave! Wat leuk zo'n helicopter, zet je eens wat foto's op je blog? En zo.n bouwpakket, geweldig! Waarom gekozen voor een brandweer? Heb je daar iets mee?

    Zo is Ben begonnen met zijn treinenhobby. Ik studeerde nog en hij werkte al. Omdat ik in mijn eindjaar zat moest ik er hard aan trekken en verveelde hij zich zo nu en dan. Toen we in de stad liepen gingen we bij zo'n modelbouw winkel kijken en kocht hij een bouwpakket van een stoomlocomotief. De tweede aankoop was een startersset van Fleischmann, jaja kijk maar uit straks staat er bij jullie een kazerne op zolder met tientallen brandjes en zo. Er is een huisje dat kan branden met licht en rook, of Ben die heeft weet ik niet maar hij heeft er wel naar gekeken ooit.


    Zelf heb ik gisteren een explosionbox gemaakt. Kijk maar als je wilt op mijn blog voor een foto, die box is de basis en daar ga ik 16 foto's van de waddenvakanties van ons in verwerken. Het papier heeft ook afbeeldingen van de zee.

    Veel pleziervandaag met je nieuwe aankopen, knuffel aan Tinka en tot morgen!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo leron,

    wat een heerlijk weer he? Moet je vandaag weer naar het ziekenhuis, balen! Sterkte daarmee he?

    Vandaag ga ik de tuin doen, elke keer een stukje want deze week ben ik jarig en dan moet alles wel tip top zijn als er visite komt, gek mens he? Of iemand dat ziet, nou ja een tick hebben we allemaal zullen we maar zeggen.

    Ik heb in de tuin er nog een vogelhuisje bij, van het grof vuil, stond zo naast de weg, zo leuk van lekker geroest ijzer. Ja daar hou ik wel van, kunnen mooi de klokhuizen en zo in.

    Jongen sterkte vandaag, groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Leron

    Fijn dat je weer thuis bent alleen wel vervelend dat je zo veel pijn moet door staan.

    Was de puzzel nog gelukt of had je te veel pijn. Ik ga binnen kort weer een nieuw maken.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Yvonnen,

      de puzzel is gelukt, de pijn valt nu gelukkig wel mee.
      Leuk dat je een nieuwe maakt.

      Groetjes Leron

      Verwijderen
  9. Hallo Leron,

    zo dat was lekker in Groningen gisteren! Toppie, veel korter en geen 36 pillen slikken, heerlijk. Ja alles in het noorden is beter, alleen de wind niet.:-)

    Ben je al begonnen met je brandweerauto? uit hoeveel onderdelen bestaat hij eigenlijk?

    Van de week was er grof vuil bij ons, lag er een heel mooi ijzeren vogelhuisje bij. Oh die wil ik hebben zei ik tegen Ben. Nou dan neem je hem toch mee, was zijn antwoord. Ja dat durf ik niet hoor! Hij eerst de auto tot voor het huis gereden en toen zelf terug gelopen om hem voor mij te halen. Oh hij is zo mooi! Ik heb alleen vogelhuisjes aan de schuttingen maar dit is een staande. Een dakje van gaas met mos ertussen, oh en het staat zo mooi in de tuin. Kost niets en ben er zo blij mee. Oude vrouwen gezemel, ik weet het sorry :-)


    Vandaag inkopen doen voor zaterdag en verder knutselen. Ik hoop en wens dat jij een goede dag hebt!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Leron,

    nou dat valt weer tegen vandaag in Groningen, het is zo jammer dat steeds dingen veranderen, sterkte jongen!

    Ik ga de kleinkinderen vandaag verwennen, Anne en Edwin moeten nog allerlei dingen uitzoeken voor het nieuwe huis, trappen, deuren, vloeren, muren, pfffffffff maar wel leuk ook allemaal.

    Ben fietst lekker met Guus naar de Natuurwinkel en ik loop met Maartje en Bob naar de markt, lekker kibbeling halen, zijn ze gek op, voor tussen de middag met fristie. Wat een feestje!

    Maartje moet maandag weer naar school dus even kijken of er nog iets leuks in de opruiming is voor haar, een rokje of zo en dan voor Guus een leuk shirt, die begint vrijdag weer op het medisch kinder dagverblijf.

    Ja hier is de vakantie bijna voorbij, jullie hebben nog twee weken he? Nou jij jammer genoeg nog veel meer,maar ja als je maar heel langzaam vooruit gaat dan komt dat wel weer, eerst de stijgende lijn zien te vinden maar die komt er aan hoor! Toch vind ik het heel vervelend voor je dat er van alles en nog wat bij komt en ik weet wel zeker dat ik het maar half begrijp hoe het met je is!

    Sterkte vandaag en morgen plaats ik wel weer een berichtje!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Leron,

    nou dat liep gisteren even andersdan gepland. Maartje wilde graag vilten, lekker kliederen met water zeep en wol. Dat zag Guus ook wel zitten. Arme oma, alle kindjes dus bij mij en Ben rustig alleen boodschappen doen. Maar wel reuze gezellig.

    's Middags een paar uur naar de dierentuin geweest met ze, dat vinden ze ook zo leuk. Alleen dieren zien ze nauwelijks en spelen doen ze des te meer.

    Jij een rustige dag vandaag? Ik hoop dat jij je wat fit voelt, in ieder geval fit genoeg om iets te doen, van dat lamlendige hangen word je zo zat!

    Groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Coby,

      Bedankt voor de kaarten,
      het verhaal van de mol kende ik nog niet maar het was wel grappig om te lezen. Ik denk dat ik niet zo erg wordt als uw man met modelbouw.
      Leuk dat u telkens blijft reageren op mijn blog. Ik reageer niet altijd maar lees wel alles.
      Alvast van Harte Gefeliciteerd met uw verjaardag morgen! Dat u maar een hele oude dame mag worden met heel veel vogels in al die vogelhuisjes van u. Vast een mooi gezicht!

      Groetjes Leron en een natte lik van Tinka

      Verwijderen