donderdag 3 mei 2012

Bijna klaar :D

Ik ben nu eindelijk bijna klaar met deze kuur, na vandaag nog maar vier keer. Eurodisney komt dus ook steeds dichterbij, Leiden helaas dus ook. Verder heb ik de afgelopen weken niet heel veel gedaan. Ik ben een dagje weer naar school geweest, dat was wel leuk, sprak ik tenminste weer wat klasgenoten. Afgelopen zondag ben ik in Joure wezen zwemmen met twee vrienden. Dat was erg leuk maar ook wel erg vermoeiend. Een vriend is daarna nog blijven slapen en toen hebben we film gekeken. Tot nu toe verdraag ik de kuur goed, ik heb genoeg energie om mijn vader te helpen.

3 opmerkingen:

  1. Hee, Leron!
    Leuk om te lezen hoe het met je gaat.
    Ik zie dat je naar Eurodisney gaat? wat gaaf (: !
    Hopelijk zien we je gauw weer een keer in de klas.
    Groetjes, Lara! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je reageert. Ik heb ook veel zin in Eurodisney.
      Ik hoop dinsdag en anders volgende week maandag nog even naar school te kunnen gaan.

      Verwijderen
  2. Okay, we zien je wel weer verschijnen !
    Super veel plezier in Eurodisney (:

    BeantwoordenVerwijderen