donderdag 10 mei 2012

2 weekjes ziekenhuisvrij

Gisteren was ik eindelijk op het eind van de 25 dagen arseenkuur, ik heb nu dus weer eventjes geen ziekenhuisbezoekjes.
Maandag begon het in het ziekenhuis niet zo goed, want het deed erg veel pijn toen de VAP werd aangeprikt. Daarom heb ik toen besloten om de naald er maar in te laten zitten tot woensdag. (Normaal liet ik de naald er na de kuur weer uithalen) Om de VAP-naald heen heeft mijn moeder een soort sok gevuld met watten gelegd zodat ik de VAP als ik sliep goed beschermd werd en ik ook op mijn buik kon slapen.
Toen we uit het ziekenhuis kwamen hebben we nog vliegtuigen gekeken in Eelde. Daar hebben we een paar kleine vliegtuigjes gezien. Ook zagen we daar twee grote vliegtuigen landen en eentje weer opstijgen.

Verder is er wat meer bekend over de volgende arseenkuur en de transplantatie in Leiden. Dinsdag 22 mei krijg ik een beenmerg- en lumbaalpunctie. Daarna wordt ik tot vrijdag opgenomen in het ziekenhuis omdat ik naast de arseenkuur nu ook de eerste drie dagen een chemokuur krijg. :(
Zoals het er nu voor staat krijg ik deze kuur doordeweeks tot 15 juni. Dan heb ik een weekend rust en wordt dan waarschijnlijk 18 juni opgenomen in Leiden. :(
Woensdag heb ik met het gezin ook een gesprek in Leiden over de transplantatie.

Nu heb ik gelukkig nog even rust waar ik lekker van ga genieten.
Morgen ga ik naar Eurodisney, daar kom ik maandag weer van thuis.
Donderdag ga ik met mijn zus naar Walibi World.
En als laatste ga ik volgende week zaterdag naar de hoogvliegersdagen op vliegveld Eelde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten