zondag 15 april 2012

Update

Na twee weken heb ik er nu acht kuren opzitten, nog 17 te gaan dus. De bijwerkingen van de kuur vallen mee, soms een beetje moe, maar daarvoor kan ik in het weekend uitslapen. Verder zijn de kuurdagen lange dagen,
's ochtends wachten in het ziekenhuis en 's middags heb heb ik helaas weinig te doen. Ik begin de school te missen, want nu zie en hoor ik van bijna niemand wat.

Er is nu ook meer bekend over de beenmerguitslag. Waar we al bang voor waren gebeurde, ik had geen match, maar mijn broer en zus juist weer wel. Daar heb ik helaas niks aan. Daarom gaan ze in Leiden op zoek naar een match in de beenmergbank. Daarvan krijg ik waarschijnlijk volgende week de uitslag.

Omdat ik tijdens deze kuur in het weekend niet naar het ziekenhuis hoef, kon ik de afgelopen weken al twee keer naar scouting gaan. Bij scouting sprak ik tenminste weer eens wat van mijn leeftijdsgenoten had ik weer eens wat anders te doen dan thuis op de bank zitten.

Als laatste nog leuk nieuws, het is namelijk duidelijk geworden dat wij van 11 mei tot en met 14 mei naar Eurodisney gaan.

2 opmerkingen:

  1. Hey,
    Bijna onvoorstelbaar dat, school missen, maar eigenlijk is het wel weer heel begrijpbaar.
    Best wel kut dat jij en je broers en zus niet matchen, maar ze vinden vast wel iemand die wel matcht in die beenmergbank.
    Maar in ieder geval heel veel plezier in Disney. Kom je trouwens komende zaterdag ook weer op scouting?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Examenjaar, bijna iedereen is het hier zat, niemand let op in de les... En Leron verlangt naar school.
    Natuurlijk snap ik het wel, maar de vergelijking moest nu eenmaal gemaakt worden.
    Veel vermaak toegewenst in Disney Land^^

    Laters,

    Sander

    BeantwoordenVerwijderen