dinsdag 20 maart 2012

Familieweekend

Afgelopen vrijdag had ik een familieweekend in Dwingeloo. We kwamen 's avonds om half negen aan, de helft van de familie was er toen al. Ik heb toen eerst een bed uitgezocht. Later die avond ging ik nog pokeren, dat was wel leuk, met al het bluffen. Daarna ging ik naar bed. Zaterdag was ik om half tien mijn bed uit, ik was nog wel een beetje moe. Ik heb toen eerst ontbeten. Daarna ging met een paar anderen volleyballen, na een tijdje stopte ik omdat ik moe was. In de middag hadden we een speurtocht. Die ging wel goed. We oesten allemaal onzinvragen beantwoorden, over narcissen die er niet waren. Aan het eind van de tocht was ik bekaf. Ik heb toen eerst nog even gepokerd en daarna heb ik drie uur lang geslapen. Toen was het onderhand zeven uur en gingen we cous cous eten. Om negen uur begon de greppeltocht. Nadat mijn groepje met moeite twee bakjes had gevonden en ik al twee keer was gevallen zijn we maar bij mijn broer in de auto gestapt en zelf gaan jagen. Dat was een stuk minder vermoeiend. een paar groepjes gepakt. Om half een ging ik amerikaans bingoen tot half drie. Toen ging ik slapen. Zondag was ik om elf uur mijn bed uit, waarna ik ging ontbijten en me ging douchen. Daar a kon ik mee naar kamp Westerbork, maar daar had ik geen zin in. Daarom heb ik de rest van de dag gepokerd en amerikaans gebingoot. Om half zes gingen we naar huis. Thuis lag ik om acht uur in bed. Het was een heel leuk weekend maar ook ontzettend vermoeiend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten