woensdag 14 maart 2012

Doe een wens

Gisteravond is stichting doe een wens langsgekomen om mijn wens op te halen. Twee mederwerksters (wenshalers) kwamen langs en hebben allemaal vragen gesteld. Eerst vroegen ze natuurlijk wat mijn wens is: naar Eurodisney. Daarna kwamen er een heleboel vragen over van alles en nog wat: over mijn lievelingseten, mijn lievelingsvoertuig, mijn hobby's en nog veel meer. Na een uur hadden ze alle vragen gesteld en gingen ze weer weg. Nu moet ik afwachten wanneer ze de wens uitvoeren, ze kijken of ik tussen de kuren door een keer een paar dagen niets heb. Als dat niet lukt blijft de wens staan en wachten ze tot na de beenmergtransplantatie.

3 opmerkingen:

  1. Ha Leron,

    Wie heeft jou eigenlijk opgegeven voor die stichting? Was het een verrassing voor je?
    Weet je zeker dat je ooms en tantes, neven en nichten niet mee mogen? Het zijn er maar een stuk of 30. Lijkt me een leuk alternatief voor een familie weekend! Ben je alweer een beetje bijgekomen van het familieweekend? Wij waren allemaal wel een beetje moe, maar we hebben er allemaal van genoten!

    Groet,
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjo

      Van mij mag je natuurlijk mee naar Eurodisney, met al mijn neefjes, nichtjes, ooms en tantes. Dat lijkt me heel gezellig. Je moet het alleen zelf even betalen voor die 30 personen. Maar dat is toch niet zo erg.
      Ik ben door de verpleging van het UMCG opgegeven, maar dat hebben ze eerst aan mij gevraagd, dus was het geen verrassing.

      Leron

      Verwijderen