woensdag 31 oktober 2012

IK MAG OP WINTERKOLDER!!!!!

De afgelopen weken ben ik weer naar school gegaan, iedere dag twee uurtjes, anders is het te vermoeiend. Het is leuk om weer naar school te kunnen, ik doe tenminste weer mee met het leven, ik spreek weer klasgenoten, ik leer mijn nieuwe klasgenoten kennen. Het leven voor mij is makkelijker geworden, ik hoef geen mondkapjes meer op, bij scouting kan ik weer binnen zitten en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dinsdag 2 oktober kreeg ik weer de puncties in Groningen!, heel erg op verheugd om mijn arts weer te zien, is mijn arts op vakantie. De uitslag van de puncties was goed, ik heb 100% donorcellen.

Maandag 15 oktober met mijn ouders en zus weer naar Leiden, de magnesium is stopgezet en ik heb mijn eerste vaccinaties, een prik in beide bovenbenen en een prik in mijn linkerbovenarm. Het inspuiten van de stof was best wel pijnlijk. Daarna zijn we naar Corpus geweest, daar loop je door een lichaam terwijl er onderweg van alles uitgelegd wordt. Het was best veel lopen en ik kreeg last van mijn prikken in mijn benen. Gelukkig waren er een paar filmpjes waarbij je kon zitten. Na 2 uur in Corpus zijn we weer naar huis gegaan.

Donderdag 25 oktober was ik jarig, ik werd 15. Ik heb chocoladepepernoten, foto's, een computerspel en wat voor mijn elektronica gekregen. Ook zijn mijn oma, oom en tante op bezoek geweest, dat was wel leuk.

Dinsdag 30 oktober weer voor de punctie naar Groningen. Mijn arts nu eindelijk wel weer gezien en gesproken, ook gehoord dat ze meegaat op winterkolder. Dit keer hoefde ik alleen een beenmergpunctie en geen lumbaalpunctie, de uitslagen heb ik over 1 a 2 weken. 's Avonds nog een griepprik opgehaald bij de huisarts.

Vandaag ben ik weer naar school geweest, toen ik thuiskwam lag er een brief voor mij. In die brief stond dat ik mee mag naar WINTERKOLDER. Dat is een kamp georganiseerd door de SKOV (stichting kinderoncologische vakantiekampen). Dit betekent dat ik van 26 januari tot drie februari meega met andere kinderen die door kanker amputaties hebben of die een zware behandeling achter de rug hebben. We gaan skiƫn in Oostenrijk!! De hele vakantie is gratis. Daar verheug ik me nu dus op, nog drie maandjes wachten.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Leron, ik had het natuurlijk al op FB gelezen maar nogmaals: van harte! Wat leuk man en wat goed dat je eigen arts ook meegaat. Heb je al eens geskied? Ik heb ooit, zo'n 37 jaar geleden op de latten gestaan, geweldig! En de sfeer in Oostenrijk is zo heerlijk, lekker gezellig. Ken je nog andere kanjers die meegaan?

    Nou ja jullie zien elkaar voor die tijd toch een keer. In een rustig tempo aan je conditie werken...

    Vandaag is een spannende dag in het dierenpark, een van de olifanten heeft de hele dag al weeen en zal vanavond of vannacht een jong krijgen. Dat zullen we bewonderen als jij een keer hierheen komt voor de dierentuin.

    Lekker genieten van alle leukie vooruitzichten, en je hebt het echt verdiend hoor voor die hele periode van gevangenschap!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Coby

      Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb gereageerd, sorry daarvoor. Bedankt voor alle mooie kaarten die ik heb gekregen, helpt mooi voor mijn behang. Verder moet ik inderdaad nog een komen, want ik heb hier nog steeds een uitnodiging liggen.
      Hoe is het nu eigenlijk bij u met de verbouwing, al bijna klaar? De kasten kunnen verkopen? Nog tijd gehad om voor iedereen kaarten te maken met kerst en oud en nieuw?

      Groetjes Leron

      Verwijderen
  2. Het is echt leuk om deze vrolijke, positieve blog-posten te lezen.
    ...Ook al doe ik het wat laat. Nu ik toch laat ben met lezen, wil ik je ook laat feliciteren!
    En veel plezier op je (GRATIS!) vakantie =D

    Laters^^

    Sander

    BeantwoordenVerwijderen