vrijdag 21 december 2012

Vakantie!

Na bijna twee maanden nu toch maar weer eens wat op mijn blog gaan schrijven. Er is nu niet echt veel gebeurd, en ik heb dus ook niet zo heel veel te vertellen, maar misschien is dat maar beter ook :D

Dinsdag 13-11 naar het UMCG gegaan voor controle. Het was sinds januari de eerste keer dat ik alleen voor controle naar het UMCG hoefde. In het ziekenhuis eerst bloedprikken, die uitslagen waren goed: HB:9,1 Leuco's:2,9 Trombo's:130. Zelf vind ik de leuco's nog wat laag, maar volgens mijn arts was dit goed. Daarna weer eens twee vaccinaties in mijn beide bovenbenen gehad, dat ging natuurlijk weer veel pijn doen in de loop van de dag, ik kon 's avonds nog nauwelijks lopen :( De uitslag van het beenmerg was gelukkig wel goed :).

De vrijdag erop had ik een feestje bij een klasgenoot van mij, dat was erg leuk en gezellig.

De zondag erop ben ik naar de kennismakingsmiddag van winterkolder in Utrecht geweest, twee jongens die ik ken gaan ook mee. Verder heb ik daar mijn skibroek en ski-jas gepast en wat algemene informatie gehoord. Ik hoef nu niet om zeven uur in Apeldoorn op de bus te stappen, waar de hoofdopstapplaats is voor iedereen. Nee, ik kan nu om VIJF uur in Drachten opstappen, scheelt mijn ouders een uur rijden, maar voor mij scheelt het niks. Ik stap in ieder geval in Drachten samen met mijn arts en nog een jongen die ik ken in, dus dat kan nog gezellig worden, in ieder geval lekker veel ruimte:) Later ook nog samen met de jongen die ik ken met mijn arts gepraat die daar ook was, die vertelde dat we ook gaan zwemmen in een zwembad met een glijbaan waarin je over de kop kan, ik weet niet wat ik me erbij voor moet stellen, maar het belooft wel wat:D

8-12 heb ik samen met mijn vader en oudste broer skiles in Drachten gevolgd, 3 keer 10 minuten skiën, dat was erg vermoeiend maar wel heel leuk. 's Avonds nog met het hele gezin sinterklaas gevierd, dat was wel leuk, en ik heb ook leuke cadeaus gekregen.

16-12 gingen we weer skiën, dit keer kon mijn zus ook mee. Het was weer erg vermoeiend voor mij, maar wel leuk.

17-12 maar weer een naar het LUMC. Daar bleek dat ik toch wel wat mager was, mede daardoor heb ik niet echt veel conditie en heb ik snel koud. Daarom heeft mijn moeder toch maar weer eens smoothies besteld, die heb ik van het voorjaar tijdens de arseenkuur ook al eens gedronken. De smoothies zijn niet echt lekker, maar ze helpen wel. In Leiden ook weer bloedgeprikt, mijn leuco's zijn in een keer wel weer heel erg hard gestegen naar 7,6. Mijn HB is 8,9 en mijn trombo's 186. Ook weer vaccinaties gehad, mijn laatste voor een halfjaar. Deze keer heb ik er nauwelijks last van gehad, ik kon in ieder geval gewoon blijven lopen.

Verder gaat het op school nu wel goed, ik begin weer wat bij te lopen en haal goede cijfers. Ook fiets ik alweer een aantal weken zelf naar school en weer naar huis, dit gaat redelijk. Gelukkig is het nu vakantie, dus lekker uitslapen en weinig voor school bezig. Ik ben nu bezig om mijn kamer een leuk behangetje te geven. De vele kaarten die ik heb gekregen komen hierbij goed van pas. Met al die kaarten kan ik mijn kamer namelijk wel een paar keer behangen :D

Dit was het weer, ik hoop dat iedereen weer een beetje op de hoogte is.

Leron Kok

1 opmerking:

  1. Hallo Leron,

    wat een feestje om dit allemaal te lezen, stijgende bloedwaardes, stijgende energie, stijgende lijn in je activiteiten hier word ik echt blij van!

    Wat leuk om te lezen over de voorbereidingen van de winterkolder, als ik het zo lees zul je wel een topvakantie krijgen. Maar om 5 uur in Drachten zijn, brrrrrrrrrr maar ja je moet er wat voor over hebben en wat je schrijft, jullie kunnen een mooi plekje in de bus uitzoeken. Ga je ook al weer naar Scouting? en kun je ook daar weer meedoen met de activiteiten?

    Ik heb ooit ook wel eens zulke smooties moeten drinken, dat deed ik dan heel koud en als ik met iemand aan het praten was want ja het is niet echt lekker maar je kunt het wel goed gebruiken nu. Zeker ook als voorbereiding op de winterkolder:-).

    Nou Leron, fijne feestdagen ook aan je familie wat kunnen jullie dit zware jaar fijn afsluiten en op een heel gezond 2013! Waarin we elkaar hopenlijk in het echies gaan ontmoeten in de dierentuin,

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen